طلاق در تهران

وكيل، وكيل خوب، وكيل ملكي، وكيل چك شماره تماس دفتر كرج:02632203370 ، 09120489692

طلاق در تهران

۲ بازديد

طلاق در تهران
ازدواج رابطه قراردادي صرف نيست كه براحتي بعد از شروع بتوان آن را ملغي كرد. درواقع ازدواج پيوندي است كه با طبيعت بشري درهم آميخته اما انسانها مجبور نيستند تا پايان عمر ناملايمتي ها را تحمل كنند. قانون گذار راههايي براي پايان دادن به روابط زناشويي پيش بيني كرده كه در هر كشور و ملتي متفاوت هست و زوجين همانطور كه در زمان زندگي مشترك نسبت به يكديگر حقوقي دارند در زمان قطع اين رابطه هم داراي حقوقي ميشوند.

در كلان شهرها با توجه به كثرت پرونده ها رسيدگي به دعاوي سخت تر و زمانبر تر ميشود كه شايسته است هر شخصي در دادگاه تحت هرعنواني حاضر ميشود الزاما از مشاوره يك متخصص و وكيل بهره مند شود تا مسير را اشتباه طي نكند. طلاق در تهران امروزه آمار بسيار بالايي دارد و حجم پرونده ها براي رسيدگي نيز بسيار زمانبر ميباشد. براي جلوگيري از اتلاف وقت بيشتر و بهره مندي از خدمات صحيح و اصولي حقوقي و قانوني تنها همكاري يك وكيل متبحر در كنار شما كارساز خواهد بود. موسسه حقوقي هما آماده پيگيري انواع پرونده هاي طلاق در تهران با حق الوكاله توافقي و بصورت اقساط خواهد بود.
با لطف و عنايت پروردگار امروز دامنه فعاليت هاي حقوقي و كيفري موسسه حقوقي هما وسيع تر شده و با مشاركت و همكاري مستقيم وكلاي پايه يك و متخصص در امور مختلف از جمله خانواده ، ثبتي، كيفري، جنايي، حقوقي (چك، سفته، ملكي و ....)توانسته تا پيگيري پرونده و دعاوي مختلف در خارج از استان را از جمله استان قم، كرمانشاه، رشت، بندرعباس و...را تا حصول نتيجه نهايي بر عهده بگيرد.

وكيل طلاق در تهران، وكيل، وكيل خوب در كرج، طلاق در تهران، وكيل خوب، وكيل طلاق توافقي، طلاق توافقي، وكيل طلاق توافقي در كرج، وكيل طلاق توافقي در تهران، وكيل طلاق، وكيل خانم در كرج، وكيل زن در كرج

شماره هاي تماس با وكيل:

70 33 20 32 - 026

64 30 20 32 - 026

92 96 048 - 0912

تلگرام مستقيم وكيل:

@Attorneysadeghnia

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.