وكيل قتل

وكيل، وكيل خوب، وكيل ملكي، وكيل چك شماره تماس دفتر كرج:02632203370 ، 09120489692

وكيل قتل

۶ بازديد

وكيل قتل

سلب حيات يا اعدام كيفري است كه نه تنها درايران بلكه در بسياري كشورهاي ديگر از جمله در آمريكا - انگلستان - ژاپن نيز اجرا ميشود. اما نحوه اجراي آن متفاوت است البته قصاص نيز نوعي سلب حيات است؛ قصاص از ريشه قص گرفته شده يعني مقابله به مثل و مستند و ريشه آن آيات الهي قرآن كريم ميباشد كه البته آيات مربوط به قصاص از جمله احكام امضايي دين اسلام هستند. به اين معنا كه در اديان قبل از اسلام نيز وجود داشته و دين اسلام نيز آن را تاييد نموده قصاص نفس، مجازات كسي است كه يك انسان آزاد مسلمان را بطور عمد و عدوان به قتل برساند و اين قصاص بصورت يك حق به اوليا دم مقتول داده ميشود و آنها ميتوانند از حق قصاص خود بگذرند و به ديه يا مانند آن رضايت دهند.

البته بايد رضايت قاتل نيز به فرموده برخي فقها نيز جلب گردد. قصاص عضو زماني است كه كسي عمدا و عدوانا عضوي از اعضاي بدن ديگري را قطع نمايد يا مجروح نمايد البته در قصاص عضو بايد شرايط اجراي قصاص فراهم باشد مثلا برابري اعضا سالم بودن اعضا و نسبت جنسيت ميان مجني عليه و جاني و ... . در قصاص نفس هم بايد شرايط فراهم باشد مثلا يك مسلمان بخاطر قتل كافر قصاص نميشود يا انسان عاقل براي قتل ديوانه قصاص نميشود و البته قاتل مرد براي قتل يك زن مسلمان قصاص ميشود ولي اوليا دم زن بايد نيمي از ديه كامل يك مرد مسلمان را به او رد نمايند. اما انسان بالغ به خاطر قتل كودك قصاص ميشود ولي قتل جنين يا همان سقط جنين موجب قصاص نيست حتي اگر روح درجنين دميده شده باشد مگر اينكه جنين زنده متولد شود و بعد از تولد كشته شود.

ديه مالي است كه به عنوان خون بهاء به مجني عليه يا ورثه او پرداخت ميشود در مواردي ديه جايگزين قصاص شده و در مواردي قصاص كلا منتفي بوده و از همان ابتدا ديه مقدر يا غير مقدر بعنوان مجازات تعيين ميگردد. البته در اينكه ديه مجازات است يا خير ميان حقوق دانان اختلاف نظر هست. قتل اقسامي دارد: قتل عمد، قتل غير عمد و خطاي محض و موارد آن در قانون مجازات اسلامي تعيين شده است. قتل عمد يعني كشتن يك انسان زنده آزاد مسلمان كه حيات او مورد حمايت قانون گذار است بنحو عمد و عدوا، قتل غير عمد يعني اينكه فرد قصد فعل مجرمانه را دارد اما قصد تيجه مجرمانه را ندارد، در قتل خطاي محض مرتكب نه قصد فعل مجرمانه را دارد و نه قصد نتيجه مجرمانه.

وكيل قتل در كرج

يك وكيل خوب و مجرب در امر قتل و قصاص و ديه مي تواند راهنماي خوبي براي هرگونه از اين امور باشد تا شما بتوانيد هر آنچه كه حق شماست را بازگو كرده و به آنجا برسانيد. وكيل كيفري موسسه حقوقي هما براي انجام اين امور در خدمت شما همشهريان عزيز همينطور ديگر استان ها مي باشد تا بتواند شما را با بهترين راهنمايي ها به نتيجه مطلوب برساند.

وكيل قتل در كرج، وكيل قتل، وكيل قصاص در كرج، وكيل كيفري، وكيل خوب، وكيل خوب در كرج، وكيل، قتل، قصاص

شماره هاي تماس با موسسه حقوقي:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وكيل صادق نيا:

92 96 048 - 0912

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.