وكيل كيفري

وكيل، وكيل خوب، وكيل ملكي، وكيل چك شماره تماس دفتر كرج:02632203370 ، 09120489692

وكيل كيفري

۴ بازديد

وكيل كيفري

دعاوي كيفري انواع مختلف دارد و بسته به نوع مجازات و رفتار مجرمانه به جرائم سنگين و سبك اصطلاحا تقسيم ميشود كه يك وكيل كيفري كاملا از جزئيات آن اطلاع دارد. در گذشته جرائم با مجازات خفيف را جنحه مي گفتند و جرايم سنگين مثل قتل را جنايت مي گفتند. وقتي جرمي اتفاق ميافتد ممكن است توسط ضابطين كشف شود يا بزه ديده شكايت و اعلام گزارش كند يا در انظار عمومي اتفاق بيوفتد. بعد از وقوع جرم و اعلام گزارش ضابطين يا زيانديده مرجع تحقيق و تعقيب كه دادسراي محل وقوع جرم ميباشد وارد رسيدگي ميشود و قواعد آيين دادرسي كيفري اجرا ميگردد.

اگر متهم دستگير شده باشد تفهيم اتهام و صدور قرار تامين توسط داديار يا بازپرس دادسراي صالح صورت ميگيرد و تحقيقات لازم انجام ميشود. در نهايت پس از تكميل تحقيقات قرار نهايي صادر ميشود اگر داديار يا بازپرس معتقد به مجرم بودن متهم باشد قرار جلب به دادرسي صادر ميشود و اگر نظر بر بيگناهي متهم داشته باشند قرار منع يا موقوفي تعقيب حسب مورد صادر ميشود. تصميمات بازپرس و داديار بايد به تاييد دادستان برسد و بعد از اعلام نظر دادستان و عدم اختلاف ميان دادستان با بازپرس پرونده با قرار جلب دادرسي و صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري ارجاع ميشود در دادگاه كيفري ماهيتا به موضوع رسيدگي ميشود و در وقت مقرر توسط دفتر شعبه طرفين به همراه وكلاي خود جهت دفاع حاضر خواهند شد.

برخي جرائم كه مجازات اعدام حبس ابد داشته باشند در دادگاه كيفري يك رسيدگي ميشوند و مرجع اعتراض به آراي صادره از دادگاههاي كيفري يك ديوانعالي كشور و مرجع اعتراض به دادگاه كيفري دو دادگاه تجديد نظر استان ميباشد. يك وكيل كيفري خوب ميتيواند تمامي اين مراحل را براي شما توضيح داده و جزئيات مشكلات در مسير پرونده را براي شما بازگو كند. موسسه حقوقي هما با داشتن وكيل كيفري خود كه يك وكيل خوب در كرج و ديگر استان ها مي باشد و داراي سابقه بالا در هر امري است در خدمت شما مي باشد تا شما از يك وكيل كيفري مجرب برخوردار باشيد. برايمشاوره جهت امور خود با ما تماس بگيريد.

وكيل كيفري، كيفري،وكيل،قتل،اعدام،حبس ابد،وكيل خوب در كرج، وكيل خوب، موسسه حقوقي

شماره هاي تماس با موسسه حقوقي:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وكيل صادق نيا:

92 96 048 - 0912

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.