وكيل حقوقي

وكيل، وكيل خوب، وكيل ملكي، وكيل چك شماره تماس دفتر كرج:02632203370 ، 09120489692

وكيل حقوقي

۱۲ بازديد

وكيل حقوقي

موضوعات حقوقي و مدني بسيار گسترده هستند و شايد به جرأت بتوان گفت تمام تعاملات مدني ميان افراد جامعه را با هر جايگاهي در بر ميگيرد از رابطه زوجيت والد و فرزندي طلاق گرفته تا مالك و مستاجر وصيت شركتها مشاركتهاي مدني خريد و فروش معاملات بلاعوض هبه و....را شامل ميشود كه اين ها همگي به يك وكيل حقوقي براي بهتر پيش رفتن امور نياز دارند. اگر در زمينه معاملات مدني يا تعاملات حقوقي ميان افراد اختلافي ايجاد شود مرجع صالح به رسيدگي دادگاههاي حقوقي هستند كه دادگاه حقوقي محل انجام تعهد دادگاه محل اقامتگاه خوانده دادگاه محل اقامتگاه زوجه و دادگاه محل وقوع ملك ميتواند وارد رسيدگي شود.

برخي رفتارها هم عنوان مجرمانه دارد هم تبعات حقوقي براي مرتكب در پي دارد. مثلا اگر كسي مرتكب كلاهبرداري شود هم به مجازات حبس محكوم ميشود و هم به رد مال به مالباخته. اگر هريك از طرفين به راي صادره از دادگاه حقوقي معترض باشد ميتواند به دادگاه تجديد نظر استان اعتراض خود را ارائه دهد اما بايد توجه داشت همه جرائم قابل اعتراض نيستند و دعاوي قابل تجديدنظر در قانون آيين دادرسي مدني تصريح شده است.

ادله اثبات دعوا در دعاوي حقوقي موضوعيت دارند اما در امور كيفري طريقيت دارند. ادله اثبات دعوا و قرائن و اماراتي كه ميتوان با آنها در دادگاه براي دعواي خود به دفاع پرداخت عبارتند از سوگند، شهادت شهود، اسناد كتبي اعم از عادي رسمي قضايي، نظر كارشناسي، گزارش ضابطين دادگستري كه مورد وثوق مقام قضايي باشد و اقرار يا اعتراف خوانده يا متهم. خوانده در دعواي حقوقي كسي است كه نسبت به او يك ادعاي حقوقي مطرح شده است و متهم كسي است كه شاكي يا مدعي العموم اورا در مظان اتهام قرارداده و يك ادعاي كيفري مبني برارتكاب يك رفتار مجرمانه عليه وي مطرح شده است.

براي مشاوره حقوقي با وكيل حقوقي در كرج و تهران و ديگر استان ها و داشتن يك وكيل خوب با ما تماس بگيريد.موسسه حقوقي هما با داشتن وكيل مجرب خانم نيز در امر حقوقي كيفري خانواده اعم از قتل اعدام كلاهبرداري طلاق توافقي طلاق حضانت سرقت در خدمت شما هموطنان در تمامي نقاط مي باشد.

وكيل حقوقي، حقوقي، وكيل،وكيل حقوقي در كرج، وكيل كرج، وكيل خوب در كرج، موسسه حقوقي،

شماره هاي تماس با موسسه حقوقي:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وكيل صادق نيا:

92 96 048 - 0912


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.