اخذ جواز تاسيس

وكيل، وكيل خوب، وكيل ملكي، وكيل چك شماره تماس دفتر كرج:02632203370 ، 09120489692

اخذ جواز تاسيس

۷ بازديد

اخذ جواز تاسيس

اخذ جواز تاسيس

براي راه اندازي و تاسيس يك واحد صنعتي بايستي جواز تاسيس را اخذ نماييد ,براي اخذ جواز تاسيس بايد به

وزارت صنايع و معدن مراجعه شود , به عبارتي ديگر قبل از تاسيس واحد توليدي,صنعتي بايد براي اخذ جواز تاسيس اقدام نماييد.براي اخذ جواز تاسيس بايد شرايطي را دارا باشيد تا بتوانيد جواز تاسيس را اخذ نماييد.

اشخاص حقيقي و حقوقي براي احداث واحدهاي صنعتي  بايد اقدام به اخذ جواز تاسيس نمايند از همين رو در اولين مرحله بايد شرايط اخذ جواز تاسيس را محيا نمايند, براي آگاهي از چگونگي اخذ جواز تاسيس و شرايط اخذ آن مي توانيد به موسسات ثبتي مراجعه كنيد,موسسه ثبت هماي راستين ميهن در زمينه ثبت شركت,اخذ جواز تاسيس,اخذ كارت بازرگاني,اخذ كد اقتصادي و ساير موارد داراي تخصص مي باشد از همين رو اشخاص حقيقي و حقوقي با مراجعه به موسسه ثبت هما مي توانند اطلاعات لازم درباره چگونگي اخذ جواز تاسيس را كسب نمايند.

مراحل و شرايط اخذ جواز تاسيس

براي اخذ جواز تاسيس بايستي مراحلي را طي نماييد تا بتوانيد جواز تاسيس ,اخذ نماييد در ابتدا بايد ,فرم درخواست را تكميل نماييد و به سازمان صنايع و معادن ارائه نماييد. فرم تكميل شده توسط كارشناسان مربوطه بررسي مي شود سپس بعد از تاييد كارشناس و مسئول اداره برنامه ريزي وتوسعه صنعتي ,جواز تاسيس براي واحد صنعتي وتوليدي و غيره , صادر مي شود.قبل از اقدام به اخذ جواز تاسيس بايستي مدارك زير را آماده نماييد:

-كپي شناسنامه متقاضي اخذ جواز تاسيس

-درمورد شركتها،اساسنامه شركت ، آگهي تاسيس وآخرين تغييرات شركت

-تكميل پرسشنامه جوازتاسيس توسط متقاضي

-فرم جواز تاسيس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.